27 de gen. 2009

La resposta correcte


Una companyia estava buscant nous executius i li va fer la següent pregunta escrita a gairebé dos-cents candidats d'ambdós sexes i els va demanar la resposta per escrit:
Està vostè anant cap a casa amb el seu cotxe esportiu, enmig d'una terrible tempesta i passa per davant d'una parada d'autobús i veu a tres persones:
* Una avia que està molt greu i que si no arriba a l'hospital a temps, es mor.
* Un metge, molt amic seu, qui li va salvar la vida fa un parell d'anys.
* Al ésser més bell que hagi vist en la seva vida, amb qui sempre ha somiat i estaria disposat/da a passar la resta de la seva vida amb ell/ella.
Com el seu cotxe és del tipus esportiu, només pot dur a un passatger.
Què faria vostè? Com seria la teva acció a prendre?
Aquest és un problema de personalitat...
* La vida de l'avia està en joc.
* AL metge que li va salvar la vida, en el futur pogués retribuir-li d'alguna manera.
* Però, com faria per a no perdre l' amor de la seva vida?

Dels dos-cents candidats, només un va aconseguir el treball i la seva resposta la trobaràs més abaix, però abans pensa el que tu faries en aquesta situació i després compara-la amb la resposta de l'única persona que va ser contractada per la companyia.

Aquesta va ser la resposta de l'única persona que va pensar fer el correcte:

-Li dono les claus del cotxe al metge perquè dugui a l'avia a l'hospital i jo em quedo a la parada i espero l'autobús amb la persona dels meus somnis.

Vist a Taringa

1 comentari:

  1. quina maquina de tiu. Si jo em trobes amb aquet cas pujaria al metge ja que em semblaria que li dec alguna cosa, no es el millor, pero es el que penso.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...