18 d’ag. 2008

Ruta Geocaching

El dissabte a última hora, vaig veure a la web de geocaching, que havien publicat una ruta, de Coll d'Ares a Ribes en la que hi han 17 tresors (cachés) , a més, a gairebé cada un d'ells hi ha o un TB o una Geocoin, una temptació massa gran per un buscador de tresors.
El dia següent era un diumenge, segur que no seria l'únic geocacher que aniria a la recerca dels tresors, es més estava segur que abans de que sortís el sol ja estarien a peu de ruta, tan per l'un com per l'altre costat.
Per tot això decideixo fer servir una tàctica diferent, començar la ruta pel mig, dons es on hi ha els dos Geocoins, el més preuat per a mi.
Surto de casa a les 8 del matí, ja vaig tard. Arribo al primer caché amb l'incertesa de si soc o no el primer de trobar-lo. Dons si, de moment la tàctica ha funcionat, FTF (primer a trobar el tresor), a més i descobreixo un TB, corrent cap el següent en el que hi hauria d'haver-hi un Geocoin.
La tàctica segueix funcionant, segon FTF del dia i m'emporto el Geocoin.
A la Font Lletera hi ha l'altre Geocoin, arribo i... siiiiii torno a ser el primer, FTF i m'emporto l'altre Geocoin, "que n'aprenguin".
Anant cap el següent em creuo amb un altre cotxe,... merda !! son els GuanacosTeam, uns "paios" que porten 825 tresors descoberts, això vol dir que ja han fet els cinc següents de la ruta, han començat per Ribes.
Al mateix temps, i per el costat de la ruta que comença a la zona de coll d'Ares, en Llebra, un altre geocacher ja n'havia fet us quants, sort de començar pel mig sinó no em menjo una mer....
Acabo la ruta fins a Ribes, trobant tots els tresors restants i descobrint diversos TB.
A la tarda, després de veure un altre victòria del gran Valentino Rossi i la exhibició de les tres jamaicanes als jocs olímpics, continuo la ruta, trobant 5 tresors més i descobrint algun alre TB . En deixo dos per un altre dia dons es fa fosc.
Un dia ben aprofitat, les estadístiques de geocacher han fet un espectacular pas endavant.

2 comentaris:

  1. ho yens tot calculat, vaya maquina

    ResponElimina
  2. Ostres!! acabo d'arribar de vacances i m'he posat a xafardejar el teu blog..vaia tela!!!! Estàs més engaxat al geocaching del que em pensava!! jajajajajaja....
    moltes felicitats!!

    Núria

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...