12 d’oct. 2012

Aprendre a utilitzar...


Un mariner i un pirata es troben en un bar, i comencen a explicar-se les seves aventures marines.
El mariner nota que el pirata té una cama de fusta, un ganxo a la mà i un pegat en l'ull.
El mariner li pregunta: "I com vas acabar amb aquesta cama de fusta?".
El pirata li respon: "Estàvem en una tempesta i una ona em va tirar al mar, vaig caure entre un munt de taurons. Mentre els meus amics m'agafaven per pujar-me un tauró em va arrencar la cama d'una mossegada".
"!Guau! -va replicar el mariner- I què et va passar a la mà, per què tens aquest ganxo?".
"Bé... -va respondre el pirata-; estàvem abordant un vaixell enemic, i mentre lluitàvem amb els altres mariners i les espases, un enemic em va tallar la mà".
"Increïble! -va dir el mariner- I què et va passar a l'ull?".
"Una colom que passava i em va caure excrement seu a l'ull".
"Vas perdre l'ull per un excrement de colom?", va replicar el mariner incrèdul.

"Bé... -va dir el pirata- ... era el meu primer dia amb el ganxo".


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...