1 d’oct. 2012

A la recerca de la dona perfecta...


Nasrudín conversava amb els seus amics a la casa de te i els explicava com havia emprès un llarg viatge per trobar a la dona perfecta amb qui casar-se.
Els hi deia:
- Vaig viatjar fins a Bagdad, després d'un temps vaig trobar a una dona formidable, atenta, intel·ligent, culta d'una gran personalitat.
Van dir els seus amics:
- Per què no et vas casar amb ella?
- No era completa, -va respondre Nasrudín-.
- Després vaig anar al Caire, allí vaig conèixer a una altra dona certament fabulosa; bella, sensible, delicada, afectuosa.
- Per què no et vas casar amb ella?, van dir els amics.
- No era completa -va respondre novament Nasrudín-.
- Llavors, vaig anar a Samarcanda allí per fi vaig trobar a la dona dels meus somnis; enginyosa i creativa, bella i intel·ligent, sensible, culta, delicada i espiritual.
- Per què no et vas casar amb ella? -van insistir els seus amics.

- Doncs saben per què?... ella també buscava a un home perfecte.

Conte Sufí


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...