21 d’abr. 2009

Pseudociències i teràpies alternatives

Naturopatia, Risoterapia, Tarot, Karma, Numerologia, Yoga, Reflexologia, Chakras, Tantra i Control Mental....
Nirvana, això no em treu la gana
Nirvana i a dormir.



NIRVANA DANCE (EL BALL DE LA NIRVANA)

Feldenkrais, shiatsu, feng shui
Alexander, reiki i el tai-thi
Zen, chicung, el rolfing i el greenberg
el pilates, gestal i un te verd
Nirvana
però això no em treu la gana
Nirvana
i a dormir.
Naturopatia i el txing
van bé per curar-me els mals que tinc
Sutras, cant d'harmonics, flors de Bach,
katzugen si els ossos et fan txac
Nirvana
però això no em treu la gana
Nirvana
i a dormir.
La risoterapia i el tarot
ja està bé de fer l'estaquirot.
reflexologia t'és vital
chakras, tantra i el control mental.
cornalina, fades i follets
numerologia amb quatre sets.
Pots respirar a fons si has constel·lat
o si en hatha yoga ets llicenciat.
Has de cuidar el karma si ets violent
per trobar-te posa en blanc la ment.
Nirvana
però això no em treu la gana
Nirvana...i a dormir

VICTOR BOCANEGRA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...