1 de set. 2008

El síndrome P.V.

Molts de nosaltres hem acabat les vacances i tornem a la feina. De fer l'horari que ens ha vingut de gust, tornem a l'obligació de fer el que la feina ens imposa. Ens sentim cansats, desanimats, tristos, irritables.....tenim el que s'anomena síndrome post-vacacional. Es com una petita depressió.
El nostre cos pot produir, de manera natural, una hormona de la felicitat anomenada endorfina, per pal·liar aquesta situació. Una de les coses que ajuda a produir endorfines, es escoltar una música que ens agradi. També un producte alimentari com la xocolata es un bon antidepressiu.
Així dons, ja tenim la solució, anem a treballar amb una dosi de "xocolata" tot cantant aquesta bonica cançó :Boomp3.com

5 comentaris:

  1. la canço no le pogut escoltar:"alex ha sopar" pero et fare un petit comentari abans d'anari, jo aquet problema post-vacacional no el tinc"de moment"ja tinc els meus horaris.pero bueno que vagi be a tots els que tinguin aquet sintoma.vinga joanci animat

    ResponElimina
  2. a mi ja m'arribara el sindrome P.V
    pero sort que tinc una bona collecio de discos i molts kilos de xocolata !!!!!
    per pasar les penes

    ResponElimina
  3. aiyo aiyo ja la he escoltat, i segueixo dien el mateix, i per molt que vulgui al meu jefe no mel puc carrega per que si no ¿de que viuria? ji ji ji ji

    ResponElimina
  4. La esclavitud no se abolió, se cambió a 8 hrs. diarias.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...