25 de set. 2008

Boles xineses (de golf)

L'altre dia passejant per un dels meus llocs preferits, el Coll de Jou, que està situat a la falda del Taga de 2035m d'alçada, em trobo a un Friki del golf practicant uns cops, evidentment totes les pilotes que tirava es van quedar en plena muntanya. Vaig quedar tan sorprès per la imatge que no vaig reaccionar per dir-li alguna cosa.
Després a casa tot dinant, ho vaig comentar i un parent que es dedica al pitch & pat em diu -es normal, devia haver-hi els camps de golf tancats....- i segueix -segur que eren unes pilotes grogues d'entrenament que no costen gaires diners...-
NORMAL !!!!! ?##%![{}@}]grrrrrññ!!
Es normal deixar brossa a la muntanya, es normal que en terreny de pastura, una vaca es pugui empassar una pilota, encara que sigui d'entrenament, segur que l'amo de la vaca ho trobara de lo més normal. Es normal que en país de boletaires, un pugui trepitjar una pilota de golf, encara que sigui d'entrenament, i fer-se mal.
Un altre dia que aquests frikis del golf es trobin els camps tancats, podrien agafar les pilotes de golf, disposar-les com a boles xineses i ficar-se-les ben endins, a veure si li agafen gust i deixen de donar pel cul als demés.


1 comentari:

  1. jajajajajajaa...que bó! Tens tota la raó i m'ha agradat molt el comentari final!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...