24 d’oct. 2008

Fer-se gran, madurar


Supertramp - The Logical Song

Quan era jove,
em semblava que la vida era meravellosa
un miracle, era bella, màgica
i tots els ocells en els arbres, cantaven
feliçment amb alegria i juganers em miraven.
Però després, em van manar fora
per aprendre a ser assenyat,
lògic, responsable, pràctic.
Em van ensenyar un món on podia
mostrar-me digne de confiança,
clínic, intel·lectual, cínic.
Hi ha moments quan tot el món dorm
que les preguntes es tornen massa profundes
per un home tan senzill com jo.
Vols dir-me, per favor, el que em après?
Es que sona absurd però, per favor,
digues-me qui soc.
Ara tingues comte amb el que dius
o et diran que ets radical, liberal, fanàtic, criminal.
No vols apuntar-te? ens agradaria sentir
que fossis acceptable, respectable un vegetal.
Hi ha moments, quan tot el món dorm
que les preguntes es tornen massa profundes
per a un home tant senzill com jo.
Vols dir-me, per favor, el que hem après?
Es que sona absurd però, per favor digues-me
qui soc, qui soc, qui soc.
Quan era jove
semblava que la vida
era tan meravellosa.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...