31 d’oct. 2011

Capoeira d'alçada

Un tràiler del documental "I Believe I Can Fly" disponible molt aviat.
Aquí una breu escena de l'agost passat en els bonics fiords noruecs de Kejrag, creada amb After Effects.
En aquesta seqüència en particular, estàn ballant capoeira fent un Makako abans de saltar.



25 d’oct. 2011

GoPro HD Hero 2.

IMPRESSIONANT !! vídeo de promoció de la nova GoPro HD Hero 2.
L'Hero 2 no es diu així solament per ser la segona càmera de la família sinó perquè promet ser dues vegades més ràpida processant unes imatges que igualment seran dues vegades més nítides que en la primera versió. Juntament amb aquestes bones intencions i sempre sense donar molta més informació sobre aquest tema, GoPro assegura que ha millorat el comportament de la càmera en condicions de poca llum.
Aquesta càmera sembla el millor company per a qualsevol practicant d'activitats esportives. Subjecta al casc, a l'estructura d'un vehicle, a una taula de surf o a la mà, qualsevol lloc és bo per gravar amb aquesta petita joia.



23 d’oct. 2011

Onades a 1.000 FPS

Vídeo rodat amb una Phantom HD GOLD. Càmera capaç de filmar en alta definició, fins a 2048 x 2048 píxels i a 1052 frames per segon.



20 d’oct. 2011

Esos Locos que Corren



Text i Veu : Marcià Durán.
Escriptor i corredor uruguaià.
Dibuixos : James Jarvis - Animació : Richard Kenworthy - "*Onwards"

19 d’oct. 2011

Sol de Mitjanit

Sol de Mitjanit: Un fenomen natural que succeeix als mesos d'estiu al nord i al sud del Cercle Polar Antàrtic, on el sol mai es posa totalment i continua sent visible les 24 hores del dia.



17 d’oct. 2011

Les aventures de Tintín

Crèdits no oficials de la pel·lícula Les aventures de Tintín. La primera d'una trilogia dirigida per Steven Spielberg i produïda per Peter Jackson. La animació ha estat realitzada per James Curran. Els crèdits incorporen elements de tots els àlbums de la sèrie original dibuixada per Hergé.
La música que sona és original de Ray Parker i Tom Szczesniak.



13 d’oct. 2011

Indignats amb causa

Projecte audiovisual que mostra l'evolució de moviment dels indignats iniciat a Espanya i que ha anat multiplicant-se en diferents països del món fins a cristal·litzar en una manifestació mundial el 15 d'octubre de 2011 la particularitat del qual és que acaba en Wall Street, el cor del sistema financer i origen de la crisi global.



11 d’oct. 2011

Indignats 15-O

Els indignats (persones descontentes amb els poders establerts que actuen en benefici d'uns pocs, no fent cas de la voluntat de la gran majoria, sense importar-los els costos humans o ecològics que hàgim de pagar) estan fer servir les xarxes socials per convocar la seva primera gran mobilització a nivell internacional, que tindrà lloc el propes dissabte 15 d'octubre, a més de 600 ciutats de tot el món sota el lema "Units pel canvi global".

Aquest es un dels vídeos pujats a Youtube pels usuaris d'aquest moviment.



10 d’oct. 2011

Arcadi Oliveres

Arcadi Oliveres, economista i President de la Associació Justícia i Pau de Barcelona, parla sobre l'Euro, el futur d'una Europa marcada pels plans d'ajust, el paper que juguen els països emergents i la proposta de D. Barroso d'implantar el ITF (Impost a les Transaccions Financeres).



7 d’oct. 2011

Landscapes: Volum Two

Dustin Farrell ha publicat Landscapes: Volum Two, aconseguint un vídeo time lapse de la zona d'Arizona i Uhta, realment impressionant.
Gaudiu !!



5 d’oct. 2011

Viatge a la Natura

He d'aprendre a fer un vídeo time lapse com aquest.....
Un viatge a i amb la Natura. Les escenes han estat filmades entre els anys 2009 i 2011, per ordre d'aparició en el vídeo, a tots aquests llocs:
Ancient Bristlecone Pine Forest, Mono Lake, Joshua Tree National Park, Alabama Hills, Lunar Eclipse of December 2010, Monument Valley, Salton Sea, Tuscon, Arizona, Jeju Island, South Korea, Yosemite National Park, Petrified Forest National Park, Death Valley National Park, Horseshoe Bend.



via Xicot

4 d’oct. 2011

No comprar res nou



La campanya “No comprar res nou” consisteix a dedicar el mes d'octubre a valorar el que realment necessitem, pensar d'on vénen i a on van les coses que comprem i quines són les nostres alternatives.
Es tracta d'un consum amb consciència: no gastar en coses que no necessitem i augmentar els nostres estalvis per a les coses realment necessàries.
Vostè tindrà més temps a les seves mans i els diners en les seves butxaques.
Seríem capaços d'estar un mes sense comprar res nou (excloent menjar i productes d'higiene)? Podríem donar vacances a la nostra cartera però pensar en altres opcions per cobrir les nostres necessitats i capritxos? Ens atreviríem a descobrir tot aquest món alternatiu clandestí d'intercanvis, segona mà, cooperació, gratuïtat que representa gairebé una economia paral·lela? Reflexionaríem 30 dies sobre el superflu i el necessari?
A Austràlia aposten per això, han creat la iniciativa Buy Nothing New per no comprar res nou a l'octubre 2011 i cada vegada que tinguem la temptació de gastar els diners, contestar a les següents preguntes:
Realment necessito això?
Quin és el seu cicle de vida?
Quins són les alternatives?
D'on ve? Com va arribar fins a aquí?
Quin és el seu impacte ambiental i social?
Qui es beneficia de la compra? Què farà per mi?
Què ofereix? Qui ho va fer?
A la web suggereixen com aconseguir els objectes que necessitem i recullen testimoniatges positius d'els qui van superar aquest repte en edicions anteriors.
Ja hi havien hagut iniciatives similars però molt curtes en el temps com el Dia Sense Compres (Buy Nothing Day) que se celebra en més de 60 països a finals de novembre com a denúncia del nivell de consumisme actual i el poc que reporta a la felicitat de les persones, o les Vagues de consum per atacar a la societat de consum on més li dol, però aquesta proposta australiana implica molt més perquè és gairebé una transició a un estil de vida més conscient i, probablement, més auster i ple.
La filosofia no és nova i recorda a THE COMPACT, la xarxa anti consum més important a EUA i que prediquen l'abstinència consumista.
No són una comuna hippie sinó un grup de professors, enginyers, executius i estudiants de Sant Francisco que en el 2005 es van proposar no comprar res nou en un any. Viurien simplement ajustant despeses, comprant al mercat de segona mà, intercanviant o en prestem. Les excepcions eren: aliments, medicines, roba interior, higiene personal i pijames infantils.
Així es defineixen ells:
“Som persones per els qui reciclar no és suficient. Intentem sortir de la presó del consumisme de primera mà perquè la cultura del consum està destruint el món. L'única manera de sortir de la crisi ecològica i socioeconòmica en la qual ens trobem és deixant de comprar”
I van tenir tan èxit, que segueixen repetint.
Els seus objectius són:
- Contrarestar els impactes ambientals i socioeconòmics negatius causats per la cultura consumista.
- Resistir enfront del poder de les multinacionals.
- Recolzar les granges i petits comerços locals.
Per tant, sigui un sol dia, un mes, un any o sempre el nostre consum és la base del Sistema i a les nostres mans està intentar que sigui responsable, conscient i més generador de benestar social.

3 d’oct. 2011

La Cistella de la Caputxeta

Al 1697 Charles Perrault va donar vida al conte de la Caputxeta Vermella en el que un llop mentider i cruel devorava a l'àvia i la seva néta, 4 segles després els mateixos personatges ens ensenyen les orelles del consumisme imperant i mostren alternatives properes.
Des de la web Consumeix amb Sentit han creat el vídeo-conte La Cistella de la Caputxeta on la Caputxeta és una jove presumida de Vitòria-Gasteiz (Àlaba) amb una mare molt estressada que li demana que li porti un regal a la seva avia pel seu aniversari.
Per això, la innocent Caputxeta acudeix a un bosc de publicitat enganyosa on el llop-Consum la sedueix i la pressiona per omplir la seva cistella de productes inservibles.
Però l'avia és una anciana sàvia vinculada a la Terra, camperola que conrea una horta comestible i medicinal i envoltada d'amigues que expliquen a la seva néta tot el que podem fer per protegir-nos dels depredadors moderns, aquests de dents afilades però dissimulades.
A La Cistella de la Caputxeta ens parlen de la la Dolça Revolució, de protegir la biodiversitat, de la saviesa de les camperoles i les dones del Sud, d'agricultura natural, del paper de les abelles com a “termòmetre de la terra i la salut”, del negoci de les transnacionals que es volen apropiar de la vida i les llavors, del poder de les xarxes locals, cooperatives de consum, comerç just i sobirania alimentària, i ens conviden al fet que reflexionem i actuem perquè podem vèncer al llop.

Vet aquí un gat, vet aquí un gos i ... aquest conte ja ha començat”



2 d’oct. 2011

Especulació alimentària

Magnífica explicació sobre la causa de l'especulació alimentària, l'augment dels preus dels aliments i com a conseqüència, l'augment de la fam al món.



1 d’oct. 2011

Aurora Borealis

Un vídeo més de l'aurora boreal, aquest cop filmat per Flatlight Films, durant l'hivern de 2011 en diversos llocs de la Lapònia Finlandesa.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...